Primare od ponad trzydziestu lat projektuje i wytwarza wielokrotnie nagradzane urządzenia hi-fi, stanowiące przykład rzetelności wykonania i ponadczasowego wzornictwa. Każdy produkt Primare odzwierciedla poświęcenie firmy skandynawskim ideałom, takim jak lagom – uczuciu prawdziwej satysfakcji wynikającej z równowagi i harmonii. Nie za dużo. Nie za mało. W sam raz.
Połączenie najnowocześniejszego napędu CD firmy TEAC z technologią łączności i sterowania Prisma stwarza, że odtwarzacz CD35 Prisma jest wyczerpującym źródłem muzyki cyfrowej. Całkowicie nowa, referencyjnie zrównoważona sekcja DAC dostarcza sygnał do dokładnie dostrojonej, zrównoważonej sekcji wyjść analogowych. Każdy element odtwarzacza CD35 Prisma – zarówno napęd, DAC, stopień wyjściowy, jak i technologia łączności i sterowania Prisma – przyczynił się do powstania praktycznie najlepszego odtwarzacza CD, jaki firma Primare kiedykolwiek zaoferowała.
CD35 jest dostarczany z pilotem zdalnego sterowania C25 na podczerwień, który wyposażony został w całkowicie nowe, zastrzeżone kody sterujące, zapewniające szybsze reakcje i mniej zakłóceń.
Technologia PRISMA
Tak samo jak pryzmat daje pełne spektrum kolorów z pojedynczej wiązki światła, Prisma daje pełne spektrum możliwości zarządzania systemem z jednego punktu sterowania. Prisma zapewnia łączność multi-room/multi-zone oraz obsługę odtwarzania mediów zarówno zapisanych na dysku, jak i strumieniowanych, przewodowych i bezprzewodowych z dowolnego urządzenia mobilnego za pośrednictwem dedykowanej aplikacji sterującej.
Oprócz obsługi Bluetooth®, AirPlay oraz Spotify Connect Prisma oferuje wbudowany Chromecast, wyjątkowy portal streamingowy umożliwiający bezpośrednie połączenie z setkami aplikacji do strumieniowania mediów, co zapewnia najlepsze osiągalne brzmienie i wygodę użytkowania.
Dzięki wbudowanej technologii Chromecast rodzina urządzeń Prisma zyskała też na funkcjonalności - jest teraz kompatybilna z serwisem Roon, co powinno ucieszyć wszystkich wielbicieli doskonałego brzmienia.
Wykończenie Czarny / Tytanowy Wyjścia analogowe 1 para RCA, 2,2 Vrms; 1 para XLR, 4,4 Vrms Wyjścia cyfrowe 1 x RCA; 1 x TOSLINK Obsługiwane formaty WAV, LPCM, AIFF, FLAC, ALAC, MP3, MP4 (AAC), WMA, OGG, DSD Wejścia przewodowe USB-A; LAN; WLAN – 192 kHz/24 bit; DSD 64/128 WLAN zgodny ze standardem IEEE 802.11 a/b/g/n/ac; działa w trybie 2,4/5 GHz b, g, n Łączność bezprzewodowa Bluetooth®, AirPlay, Spotify Connect, wbudowany moduł Chromecast Pasmo przenoszenia 20 Hz – 20 kHz -0,3 dB Zniekształcenia THD + N 20 Hz – 20 kHz <0,01% Stosunek sygnał/szum -110 dB / AES17 Pobór mocy Tryb czuwania 0,5 W; tryb pracy 25 W Wymiary: s x g x w 430 x 385 x 106 mm wraz z przyciskami i złączami Waga netto 10,8 kg GWARANCJA 24 m-ce
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.