Najlepszy wybór dla każdej wysokiej jakości instalacji audio-wideo. Wyjątkowa technologia w dyskretnej formie. Wypróbowane, przetestowane i zalecane przez producentów audio, instalatorów systemów typu „custom” i melomanów.
Chord Rumor był naszym drugim podejściem do kabla głośnikowego. Pierwszymi produktami były modele Myth oraz Legend – płaskie kable z miedzi z polietylenowym dielektrykiem, w klasycznej konfiguracji i w wersji bi-wiring. Badaliśmy kable głośnikowe, w których zastosowaliśmy posrebrzane przewodniki w połączeniu z izolacją PTFE. Eksperymentowaliśmy z konfiguracjami skrętek, ponieważ w tym czasie równolegle ustawione przewody o dużej średnicy były standardem dla kabli głośnikowych. Skręcając ze sobą przewodniki, mogliśmy usłyszeć, jak obniża się poziom szumów w systemie. Kiedy osiągnęliśmy idealny współczynnik skrętu, byliśmy gotowi do tego projektu.
Kiedy w 1996 roku wprowadziliśmy na rynek model Chord Rumor, był to jeden z najmniej rzucających się w oczy kabli głośnikowych. Sprzedawcy zabierali go do swoich pokojów demonstracyjnych, patrząc na niego podejrzliwie, a wychodzili z nich zaskoczeni i zachwyceni. Brzmiał o wiele lepiej niż wyglądał, świetnie oddając szczegóły i dynamikę. Był też bardziej spójny niż jakikolwiek inny kabel w tym zakresie cenowym. Gdy ludzie przyzwyczaili się do jego rozmiarów i słuchali, a nie patrzyli, stał się bardzo popularnym wyborem. Oprócz zmian kosmetycznych jego konstrukcja pozostawała niezmieniona przez wiele lat.
Jego średnica, kolor dielektryka i jakość dźwięku powodują, że wciąż jest bardzo popularnym kablem. Ekranowany kabel głośnikowy Chord Shawline korzysta z tych samych przewodników.
Poprzednie wersje modelu Rumor korzystały z izolacji PTFE (znaną również pod nazwą Teflon) i do czasu pojawienia się Taylonu był to materiał, z którego często korzystaliśmy. Choć drogi, PTFE oferował najlepszy stosunek jakości do ceny.
Tyle tylko, że technologia materiałowa stale się rozwija, a obecnie dostępne są ciekawe zamienniki dla PTFE. Ponieważ wysoki koszt wytworzenia Taylonu uniemożliwia nam stosowanie go we wszystkich naszych seriach, udało nam się znaleźć odpowiednią rodzinę materiałów izolacyjnych, które mogą go zastąpić, znanych jako XLPE (usieciowany polietylen). Jedna z wersji tego materiału wyglądała szczególnie interesująco i po testach odsłuchowych okazała się wyraźnie lepsza niż PTFE. Dlatego zastosowaliśmy ją w nowym kablu głośnikowym Rumor, obecnie znanym jako Rumor X.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.