Ortofon Concorde MK2 Mix Twin składa się z dwóch uniwersalnych wkładek DJ, które są idealne dla DJ-ów. Te wszechstronne systemy zapewniają zrównoważoną jakość dźwięku, rozsądną głośność wyjściową i dobrą zdolność śledzenia dla praktycznie każdego stylu muzycznego. Dzięki sferycznemu szlifowi igły, systemy Concorde MK2 Mix mogą być również używane do scratchowania i back cueing, a oprócz zrównoważonej reprodukcji dźwięku, oferują wysoką wydajność i trwałość w super stosunku ceny do jakości.
Co nowego w MkII?
Najnowsza wersja Ortofon Concorde MkII MIX TWIN zawiera kilka wspaniałych nowych ulepszeń:
Całkowicie przeprojektowany od podstaw
Nowy mechanizm blokujący igłę
Wymienny podnośnik palca
Nowa końcówka rysika: większa i bardziej wytrzymała, łatwiejsza do uchwycenia.
Nowy kształt igły pozwala na dokładne wbicie igły w dowolnym fragmencie płyty. Punkt styku igły z płytą winylową jest bardzo wyraźny. Korpus jest szerszy i zapewnia łatwiejszy chwyt i obsługę.
Kluczowe cechy Concorde MkII MIX TWIN:
Napięcie wyjściowe: 6 mV
Zakres częstotliwości: 20 – 20 000 Hz
Zalecana siła nacisku: 3g
Szlif igły: Sferyczny (Spherical)
Zawiera specjalną skrzynię chroniącą wkładki w podróży
Zrównoważony dźwięk
Doskonała obsługa
Concorde MkII MIX TWIN to uniwersalny model do skreczowania i back-cueing.
Zapewnia doskonałą wydajność i trwałość. Ma dobrej jakości sferyczną igłę, solidny wspornik i dobrze służy do ogólnych celów.
Oferuje zarówno rozsądną moc wyjściową, wysoką jakość dźwięku, jak i dobre możliwości śledzenia dla praktycznie każdego stylu muzycznego.
Dzięki transparentnemu dźwiękowi w całym spektrum i doskonałej zdolności obsługi, seria MIX reprezentuje jedną z najdłużej działających wartości we wkładkach DJ.
Doskonały stosunek ceny do wydajności.
Specyfikacja techniczna Concorde MkII MIX TWIN:
Napięcie wyjściowe przy 1000 Hz, 5cm/sec.: 6 mV
Balans kanałów przy 1 kHz: 1.5 dB
Separacja kanałów przy 1 kHz: 20 dB
Separacja kanałów przy 15 kHz: 15 dB
Zdolność trackingu przy 315Hz przy zalecanej sile nacisku igły: 100 µm
Zgodność dynamiczna, boczna: 14 µm/mN
Szlif/typ igły: Sferyczny (Spherical)
Rozmiar promienia końcówki igły: R 18 µm
Zakres siły nacisku igły: 2-4 g
Zalecana siła nacisku igły: 3 g
Impedancja wewnętrzna, rezystancja DC: 700 Ohm
Indukcyjność wewnętrzna: 450 mH
Zalecana rezystancja cyklu ładunkowego: 47 kOhm
Zalecana pojemność cyklu ładunkowego: 200-600 pF
Waga: 18.5 g
Napięcie wyjściowe przy 1000 Hz, 5cm/sec.: 6 mV
Balans kanałów przy 1 kHz: 1.5 dB
Separacja kanałów przy 1 kHz: 20 dB
Separacja kanałów przy 15 kHz: 15 dB
Zdolność trackingu przy 315Hz przy zalecanej sile nacisku igły: 100 µm
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.