Ortofon 2M Blue to ulepszona wersja wkładki gramofonowej Ortofon 2M Red. Główne ulepszenie jest w postaci lepszej budowy, o szlifie eliptycznym - igły, która jest typu nude, co oznacza że igła 2M Blue jest w pełni wykonana z diamentu w wyniku czego jest bezpośrednio przymocowana do wspornika, bez żadnego bloku montażowego lub uchwytu często wykonanego z metalu. 2M Blue posiada również lepszy zakres częstotliwości i lepszą zdolność śledzenia (tracking). Unikalny wygląd zewnętrzny wkładki 2M Blue jest zarówno przyjemny wizualnie, jak i funkcjonalny, a rozmiar i waga tej wkładki zapewni współpracę z większością gramofonów. Sam montaż wkładki jest bardzo prosty.
Kluczowe cechy wkładki 2M Blue:
Ulepszony silnik, który zapewnia zwiększoną moc wyjściową 5,5 mV i zoptymalizowaną reprodukcję dźwięku oraz wysoki poziom dokładności dźwięku.
W pełni diamentowa igła (Nude) o szlifie eliptycznym + dzielone piny biegunowe z drutem miedzianym.
Korpus wkładki wykonany jest z przyjaznego dla środowiska materiału Hopelex, który zapewnia dużą sztywność eliminując jednocześnie niepożądany rezonans.
Wkładka 2M Blue została zoptymalizowana pod kątem łatwości montażu, a także pod względem wagi i rozmiaru, aby pasowała do najpopularniejszych gramofonów na rynku. Seria wkładek Ortofon 2M zapewnia doskonałą kompatybilność, z szeroką gamą urządzeń do odtwarzania dźwięku oraz z szeroką gamą przedwzmacniaczy gramofonowych.
2M Blue dodaje więcej dynamiki i rozdzielczości oraz brzmi bardziej otwarcie przy jednoczesnym odtwarzaniu większej ilości szczegółów w porównaniu z modelem 2M Red.
2M Blue zawiera charakterystyczne dla marki Ortofon dzielonepiny biegunowe - wynalazek, który umożliwia wkładkom z ruchomym magnesem (MM) uzyskanie szerokiego pasma częstotliwości, tak jak w przypadku wkładki z ruchomą cewką (MC). Dzielone piny biegunowe zostały wynalezione przez firmę Ortofon i były pierwotnie prezentowane w seriach 500 i OM Super.
Przedstawione fotografie, objęte są prawami autorskimi. Nie zgadzamy się na kopiowanie oraz publikowanie powyższych zdjęć na innych witrynach internetowych. Zgodnie z art. 79 ustawy o prawie autorskim.
Napięcie wyjściowe przy 1000 Hz, 5cm/sec.: 5.5 mV
Balans kanałów przy 1 kHz: 1.5 dB
Separacja kanałów przy 1 kHz: 25 dB
Separacja kanałów przy 15 kHz: 15 dB
Zakres pasma: - 3dB 20-25.000 Hz
Pasmo przenoszenia: 20-20.000 Hz + 2 / - 1 dB
Zdolność trackingu przy 315Hz przy zalecanej sile nacisku igły: 80 µm
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.