Nordost Leif 3 White Lightning 3 Analog Interconnects XLR - 2x0.6m
Leif – Uniwersalny system okablowania
Kable z serii Leif firmy Nordost to podstawowy wybór dla audiofilów poszukujących wysokiej jakości okablowania w przystępnej cenie. Rodzina Leif wykorzystuje metody naukowe oraz technologie, które zostały opracowane podczas tworzenia flagowych serii Nordost Valhalla i Odin, i stosuje ich podstawowe zasady, aby wydobyć dynamiczne, niskostratne i realistyczne brzmienie nawet z mniej zaawansowanych komponentów i głośników.
Kable Leif są zbudowane z rdzeniowych przewodników z miedzi beztlenowej OFC, pokrytych srebrem, które stanowią podstawę wysokiej jakości dźwięku Nordost. Przewodniki te są następnie poddawane innowacyjnemu procesowi ekstrudowania FEP, gdzie każdy z nich jest indywidualnie zamykany w izolacji z FEP.
Technika ta znacząco redukuje właściwości dielektryczne kabli, co wpływa na zwiększenie szybkości sygnału i precyzji transferu sygnału.
Dodatkowo, kable Leif są zaprojektowane z konstrukcją o mechanicznym dostrojeniu, optymalizującą wymiary i odstępy przewodników w celu dalszego ograniczenia efektów dielektrycznych.
WHITE LIGHTNING
Linia White Lightning to podstawowy poziom w rodzinie Leif. Interkonekty i kable głośnikowe White Lightning wykorzystują rdzeniową konstrukcję kabli Nordost, opartą na srebrzonych, solidnych przewodnikach rdzeniowych oraz innowacyjnym procesie ekstrudowania FEP, co pozwala na uzyskanie wyrafinowanego i przestrzennego brzmienia nawet w podstawowych systemach audio.
WHITE LIGHTNING 3 ANALOGOWE INTERKONEKTY
White Lightning to podstawowy analogowy interkonekt Nordost, który mimo swojej podstawowej klasy, jest starannie zaprojektowany, aby wznieść jakość dźwięku na wyższy poziom.
Interkonekt White Lightning 3 składa się z czterech srebrzonych przewodników rdzeniowych z miedzi OFC o średnicy 26 AWG, ułożonych w geometrię skręcanej pary. Każdy przewodnik jest izolowany wysokiej jakości FEP, pokryty dwoma ekranami i zakończony złoconymi wtykami Neutrik Profi RCA lub Neutrik XLR. Taka konstrukcja skutecznie redukuje zakłócenia i zachowuje integralność sygnału audio, zapewniając szybki przekaz oraz minimalne straty, co pozwala na pełne oddanie mocy i dynamiki muzyki.
Specyfikacja techniczna:
Izolacja: Fluorowany etylen propylen (FEP)
Konstrukcja: 2 skręcane pary, każda indywidualnie ekranowana
Przewodniki: 4 x 26 AWG
Materiał: Srebrzona miedź OFC o czystości 99.9999%
Pokrycie ekranem: 97%
Zakończenie: Złocone Neutrik XLR
Izolacja: Fluorowany etylen propylen (FEP)
Konstrukcja: 2 skręcane pary, każda indywidualnie ekranowana
Przewodniki: 4 x 26 AWG
Materiał: Srebrzona miedź OFC o czystości 99.9999%
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.