Jakość + Łączność = Przystępne dla użytkownika Hi-Fi
ARCAM A5 jest przeznaczony do intymnych wrażeń odsłuchowych z ulubioną muzyką.
Litera „A” w nazwie ARCAM pochodzi od słowa "Amplification" oznaczającego wzmocnienie – to jest podstawowa konstrukcyjna firmy Arcam. Wzmacniacz A5 to najnowsze osiągnięcie w ciągu ponad 45 lat projektowania i produkcji wzmacniaczy, których początki sięgają pierwszego produktu firmy Arcam z 1976 r. – wzmacniacza A&R Cambridge A60. Nowe komponenty i materiały zostały szczegółowo przeanalizowane i sprawdzone, aby zapewnić doskonałą jakość dźwięku.
Aby móc odtwarzać muzykę od razu po wyjęciu z pudełka, ARCAM A5 zawiera rozwiązanie Bluetooth z technologią Qualcomm AptX Adaptive. Zapewnia ono 24-bitowy dźwięk HD i najlepszą jakość dźwięku z telefonu lub tabletu, niezależnie od tego, z czego przesyłasz muzykę. Można go także połączyć ze słuchawkami Bluetooth, dzięki czemu świetne wrażenia odsłuchowe będą kontynuowane po zmroku.
Dźwięk o wysokiej rozdzielczości jest połączony z cyfrowymi wejściami audio o wysokiej rozdzielczości.
Jak w przypadku każdego wzmacniacza zintegrowanego firmy ARCAM, tak samo w modelu A5 szczególną uwagę zwrócono na wbudowany przedwzmacniacz gramofonowy, aby zapewnić, że Twoje nagrania brzmią tak bujnie i wciągająco, jak to tylko możliwe.
Kluczowe cechy Arcam A5:
Wzmocnienie ARCAM klasy AB - Zapewnia doskonałą muzykalność.
50 W na kanał (8 Ohm) - Z łatwością zasila głośniki.
Bluetooth z technologią aptX™ Adaptive - Najlepszy dźwięk i największa wygoda.
Specjalnie dobrane komponenty i materiały - Aby zapewnić wysoką jakość dźwięku.
Słuchawki przewodowe lub bezprzewodowe - Podłącz słuchawki, aby móc słuchać po cichu z przewodami lub bez nich.
Całkowicie nowy projekt serii Radia - Przemyślany i zapewniający radość.
Przedwzmacniacz gramofonowy MM - Przygotowany do gramofonów.
Cyfrowe wejścia audio Hi-Res.
Opakowanie bez plastiku - Dla łatwej utylizacji materiałów naturalnych.
Specyfikacja techniczna Arcam A5:
Ciągła moc wyjściowa (0,5% THD) na kanał:
2 kanały sterowane, 20 Hz - 20 kHz, 8 Ω 50 W,
2 kanały sterowane, 1 kHz, 4 Ω 75 W
Zniekształcenia harmoniczne, moc 80%, 8 Ω przy 1 kHz 0,003%
Wejścia analogowe:
Liczba wejść: 3 (pary RCA)
Stosunek sygnał/szum (A-wtd, ref. 50 W, wejście 1 V): 106 dB
Pasmo przenoszenia: 20 Hz–20 kHz ± 0,2 dB
Wejście gramofonowe (MM):
Impedancja wejściowa: 47 kΩ + 100 pF
Pasmo przenoszenia (odniesienie do krzywej RIAA): 20 Hz–20 kHz ± 1 dB
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.