To jeden z wiodących włoskich producentów sprzętu audio Hi-End. Firma posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w projektowaniu i konstruowaniu kompletnych systemów audio, w tym również sprzętu analogowego. Manufaktura ma swoją siedzibę we włoskiej Florencji, gdzie wszystkie produkty powstają od podstaw z wykorzystaniem tylko najwyższej jakości materiałów i komponentów.
Produkty firmy GOLD NOTE wyróżnia piękne, włoskie wzornictwo oraz techniczna innowacyjność co zostało już docenione w ponad 25 krajach świata.
VASARI SHIBATA - Połączenie stylu i technologii
Wkładka Gold Note VASARI SHIBATA
Vasari Shibata, dzięki specyficznemu kształtowi igły zaprojektowanej przez pana Shibatę w latach 70-tych - w zasadzie ewolucja kształtu eliptycznego z dodatkowymi specjalnymi nacięciami z jednej strony, tworzy hybrydowy asymetryczny kształt i pozwala na zwiększenie powierzchni kontaktu i jednoczesne zmniejszenie nacisku na winylowy rowek.
W rezultacie Vasari Shibata może zapewnić niemal doskonałe odtwarzanie, docierając do wszystkich obszarów nagrania, zmniejszając równocześnie zużycie zarówno płyty, jak i grota igły.
Aby odtworzyć nawet najdrobniejsze szczegóły, wspornik igły został bezpośrednio umieszczony w korpusie z duraluminium. Rezultatem jest zwiększona sztywność układu i poprawa śledzenia, osiągając szerszą i płynniejszą odpowiedź częstotliwościową.
Vasari Shibata uzupełnia gamę wkładek MM (moving magnet) i jest bez wątpienia najlepszym modelem tej linii.
Specyfikacja techniczna:
Typ: MM z igłą Shibata
Rozmiar diamentu: 3,5×20 µm
Poziom wyjściowy: 4 mV
Wspornik: Aluminium
Pasmo przenoszenia: 10 - 30 000 Hz
Zalecana pojemność: 220 pF
Impedancja: 500Ω
Przewód cewki: Miedź
Zalecane obciążenie: 47 kΩ
Magnes: Alnico
Siła nacisku igły: 2 g
Odległość od otworu do diamentu: 9 mm
Podatność: 10×10⁻⁶ cm/dyne
Całkowita waga: 9,5 g
Separacja kanałów: >25 dB
Korpus: Stop duraluminium
Równowaga kanałów: <2 dB
Indukcyjność: 500 mH
Zawartość opakowania:
Korpus wkładki: 1x
Zestaw śrubek mocujących headshell 2,5 mm (niemagnetycznych): 1x
Klucz imbusowy 2 mm: 1x
Instrukcja obsługi: 1x
Typ: MM z igłą Shibata
Rozmiar diamentu: 3,5×20 µm
Poziom wyjściowy: 4 mV
Wspornik: Aluminium
Pasmo przenoszenia: 10 - 30 000 Hz
Zalecana pojemność: 220 pF
Impedancja: 500Ω
Przewód cewki: Miedź
Zalecane obciążenie: 47 kΩ
Magnes: Alnico
Siła nacisku igły: 2 g
Odległość od otworu do diamentu: 9 mm
Podatność: 10×10⁻⁶ cm/dyne
Całkowita waga: 9,5 g
Separacja kanałów: >25 dB
Korpus: Stop duraluminium
Równowaga kanałów: <2 dB
Indukcyjność: 500 mH
Korpus wkładki: 1x
Zestaw śrubek mocujących headshell 2,5 mm (niemagnetycznych): 1x
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.