Daj się zaskoczyć Kanta, bardzo oryginalnym głośnikom, które ponownie połączą Cię z Twoją muzyką. Całkowicie skoncentrowana na akustyce i o zdecydowanie urzekającej estetyce: to w skrócie jest DNA serii Kanta! Stworzenie tego modelu, Kanta nr 2, pierwszego z tej serii, zajęło trzy lata badań i rozwoju. Nowe materiały i efektywna konstrukcji, która nadaje im potężną tożsamość, to dzieło prosto z serca naszych inżynierów.
Focal oferuje nieznaną dotąd kombinację technologii: połączenie berylu w najnowszej generacji głośnika wysokotonwoego IAL3 z lnianą membraną w głośnikach średniotonowych i basowych. Rezultatem jest precyzyjny, szczegółowy dźwięk pełen ciepła i muzykalności. To jest początek nowej ery dla tych, którzy kochają dźwięk…
Beryl i len
Po raz pierwszy lniana membrana o konstrukcji kanapkowej została połączona z berylowym głośnikiem wysokotonowym. Len jest odpowiedzią na niskie równanie masa/sztywność/tłumienie, prowadzące do czystości i precyzji dźwięku. To wyjątkowe połączenie lnu i berylu daje muzyce niesamowite ciepło i muzykalność. Te produkowane we Francji, opatentowane lniane membrany sprawdziły się już w domowych i samochodowych głośnikach Focal. Głośnik średniotonowy wykorzystuje zawieszenie TMD (Tuned Mass Damping), a każdy głośnik Kanta wyposażony jest również w magnes NIC (Neutral Inductance Circuit), który stabilizuje pole magnetyczne dla doskonale wyrazistego dźwięku i lepiej kontrolowanego basu.
Polimer o wysokiej gęstości
Wszystko jest zaprojektowane i wykonane tak, aby stworzyć akustyczną miękkość i ciepło: gęstość i sztywność materiałów panelu przedniego , złagodzone kąty i podwójne otwory wentylacyjne. Panel przedni wykonany jest z nowego materiału, dostosowanego do parametrów akustycznych. Jest on uformowany z jednego kawałka polimeru o wysokiej gęstości (HDP). Materiał ten ma doskonałe właściwości: jest o 70% gęstszy niż MDF, o 15% sztywniejszy i zapewnia 25% większe tłumienie. Jednoczęściowy panel przedni całkowicie eliminuje dyfrakcję dźwięku. Kanta wykorzystuje technologię Power Flow z dwoma otworami wentylacyjnymi z przodu i z tyłu, aby ograniczyć kompresję basu.
Zniekształcenie jest wrogiem
Badania firmy Focal ukierunkowane są na ograniczenie zniekształceń w każdym rejestrze. W przypadku Kanty rejestr tonów wysokich jest odtwarzany przez nowy głośnik wysokotonowy z czystego berylu. Ten głośnik wysokotonowy IAL3 łączy w sobie cechy głośników wysokotonowych IAL (Infinite Acoustic Loading) i IHL (Infinite Horn Loading), które pomagają w absorpcji fal, obniżając tym samym częstotliwość głośnika wysokotonowego.
Inżynierowie marki Focal ponownie wybrali „Focus Time”, który koryguje ustawienie głośników, czyniąc je tak samo odległymi od ucha. Obudowa wykonana jest z jednoczęściowego, w całości formowanego drewna. Baza Zamaca wydobywa również masy charakteru. Dzięki swoim kołkom i nakładkom podstawa zapewnia dużą stabilność z bardzo małej powierzchni. Końcowe detale: góra pokryta szkłem i magnetyczne maskownice. Po ich usunięciu odkrywają one lniane membrany, ostateczny design, który nadaje Kancie unikalny wygląd.
Specyfikacja Techniczna:
Typ: 3-drożny głośnik podłogowy z systemem bass-reflex
Sterowniki: Dwa lniane głośniki niskotonowe 61/2" (16,5 cm) z silnikiem NIC 61/2" (16,5 cm) lniany głośnik średniotonowy z zawieszeniem TMD i silnikiem NIC 11/16" (27 mm) głośnik wysokotonowy z odwróconą kopułką z czystego berylu „IAL3”
Czułość (2,83V/1m): 91dB
Pasmo przenoszenia (+/-3dB): 35 Hz - 40 kHz
Punkt niskiej częstotliwości (-6dB): 29 Hz
Impedancja nominalna: 8Ω
Minimalna impedancja: 3,1 Ω
Zalecana moc wzmacniacza: 40 - 300 W
Częstotliwość podziału: 260 Hz - 2700 Hz
Wymiary (wys. x szer. x gł.): 1118 x 321 x 477 mm
Masa netto (z przednią kratką): 35 kg
Wymiary opakowania (wys. x szer. x gł.): 1260 x 420 x 690 mm
Waga całkowita (wraz z opakowaniem): 40 kg
Typ: 3-drożny głośnik podłogowy z systemem bass-reflex
Sterowniki: Dwa lniane głośniki niskotonowe 61/2" (16,5 cm) z silnikiem NIC 61/2" (16,5 cm) lniany głośnik średniotonowy z zawieszeniem TMD i silnikiem NIC 11/16" (27 mm) głośnik wysokotonowy z odwróconą kopułką z czystego berylu „IAL3”
Czułość (2,83V/1m): 91dB
Pasmo przenoszenia (+/-3dB): 35 Hz - 40 kHz
Punkt niskiej częstotliwości (-6dB): 29 Hz
Impedancja nominalna: 8Ω
Minimalna impedancja: 3,1 Ω
Zalecana moc wzmacniacza: 40 - 300 W
Częstotliwość podziału: 260 Hz - 2700 Hz
Wymiary (wys. x szer. x gł.): 1118 x 321 x 477 mm
Masa netto (z przednią kratką): 35 kg
Wymiary opakowania (wys. x szer. x gł.): 1260 x 420 x 690 mm
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.