GigaWatt LC-2 EVO to wysokiej jakości przewód zasilający zaprojektowanego do zasilania systemów audio i video klasy Hi-Fi i HI-END. Jest on również podstawowym wyposażeniem listew i kondycjonerów sieciowych GigaWatt.
Siedem litych przewodników o przekroju 1,5 mm2 i wysokiej konduktancji, ułożonych jest w splot o nowo opracowanej geometrii. Gwarantuje to pewny, niezdławiony przepływ prądu oraz nie dopuszcza do pojawiania się zakłóceń na wyjściu. Niska rezystancja kabla, wynikająca z przekroju przewodników oraz sposobu ich połączenia ze złączami, gwarantuje potężną rezerwę prądową. Z kolei jego relatywnie duża pojemność własna, która wynika z geometrii żył oraz właściwości dielektryka, zapewnia doskonałe właściwości filtrujące i tłumiące dla szerokiego zakresu zakłóceń.
Izolację przewodników wykonano nowego, elastycznego materiału izolacyjnego PK90AT28 o bardzo niskiej stałej dielektrycznej. Zewnętrzny płaszcz wykonano z miękkiego materiału izolacyjnego GA 70AT03, tłumiącego niepożądane wibracje. Dodatkową ochronę kabla stanowi srebrny, odporny na ścieranie oplot z tworzywa sztucznego.
Żyły kabla chronione są ekranem statycznym, wykonanym z laminowanej folii aluminiowej wraz z wewnętrzną miedzianą żyłą spływową. Szczelna konstrukcja ekranu pokrywająca 100% powierzchni przewodu, doskonale chroni przed wszelkimi zewnętrznymi zakłóceniami. Jednocześnie ekran zapobiega powstawaniu i rozprzestrzenianiu się wewnętrznych zakłóceń, a także cofa zebrane prądy pasożytnicze do żyły uziemiającej.
Kabel zaopatrzono w wysokiej jakości złącza o dużej powierzchni styku, które zapewniają pewny przepływ prądu. Styki pokryte są warstwą złota 24K i zostały poddane procesowi demagnetyzowania. Wszystkie przewodniki łączone są mechanicznie bez lutowania, co gwarantuje niezawodność i optymalne działanie.
LC-2 EVO to kabel sieciowy, który wnosi natychmiastową, wyraźną poprawę reprodukcji dźwięku i obrazu. Jego czyste i potężne brzmienie objawia się wyjątkowo ekspresyjnym i muzykalnym przekazem, z zachowaniem równowagi między poszczególnymi zakresami pasma. Plastyczny, głęboki i namacalny dźwięk, to najważniejsze cechy soniczne tego przewodu.
Kabel dostępny jest również w wersji wysokoprądowej jako LC-2HC EVO stanowiąc podstawowe wyposażenie flagowego kondycjonera sieciowego PC-4 EVO+. Przewód zakończony jest wówczas złączem typu PowerCon 32 Amp, zdolnym przenosić stałe obciążenie o wartości 32 A.
Dostępne wersje kabla: EU (Schuko), US (Nema 5-20R), AU (AS/NZS 3112), IEC C15, IEC C19, PowerCon 32A
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.